måndag 27 september 2010

Läs Medievärlden

Nu har man skapat vågskvalp i ankdammen igen. Läs gärna Medievärldens artikel som tar upp min krönika i Succé, där jag betygsatte journalisterna på Södermanlands Nyheter. (Du hittar den lättast via startsidan på www.uffeskrivare.se).
Riktigt roligt att läsa kommentarerna. Eller vad sägs om följande anonyma inlägg:
"Mitt omdöme om "kolumnisten" Ulf Bertilsson: Arrogant, omdömeslös och småaktig. Klarar sig inte utan en chef som håller honom i stramt koppel."
Ord och inga visor. Som tur är stämmer inte det där med chef och koppel.
Jag har ju klarat mig utan chef i mitt enmansföretag i 15 år nu...

För övrigt undrar jag...

...om det finns någon yrkeskår som har så ömma tår som journalisterna?

1 kommentar:

  1. Stort Uffe!
    Keep the good thing going!

    Anders, bloggpolare

    SvaraRadera