måndag 5 mars 2012

Rockfest

Många har frågat mig vart jag stack när Melodifestivalen ljungade som bäst på Rosvalla.
Svaret är att jag och frun drog till Eskilstuna och gick på en privat rockfest, som
jag själv var med och arrangerade.
Vid en summering kan jag konstatera att festen tar plats på Topp 3 på min egen lista över lyckade partyn.
Inte illa, med tanke på hur gammal jag är och hur många fester jag hunnit med.
De flesta gäster var Eskilstunabor, men några kom ditresande, bland annat från Nyköping.
Och coverbandet Monoshop från Nyköping gjorde stor succé och kommer att bokas fler gånger i Eskilstuna efter det här, det förstod jag på festdeltagarnas reaktioner.
Ibland stämmer det verkligen.
Vadå?
Att livet är en fest!

För övrigt tycker jag...
...att Lundells "Oh la la jag vill ha dig" är en suverän dans- och sjungamedlåt när klockan närmar sig midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar