torsdag 7 februari 2013

Små lätta moln

Slutkörd på grund av mycket jobb och Sverige-Argentina på teve och NH-Hudiksvall i Rosvalla och jag har en sedan gammalt inköpt biljett i fickan som det står Pugh och Culturum på och jag känner att vilken miss att jag köpte den via Lasse Skog nu när det är så mycket annat att titta på och jag känner att jag vill ställa in men så samlar jag ihop mina sista krafter och går dit i alla fall och så är det bara så himla bra.
Vilken cool rockare han är! Och vilken gitarrist! Och munspelare!
Ungdomsidolen Pugh Rogefeldt, Hog Farm och Dingalingalena fick mig återigen att Bolla och rulla fram på Små lätta moln.
Tack och bock!

För övrigt tycker jag...
...att blodpudding är underskattad. Snabbt att tillaga, ungarna gör tummen upp, alltid godare än förväntat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar