onsdag 7 november 2012

Huvudet snurrar

Så här års kör det alltid ihop sig på jobbet.
Men det är bara att kämpa på från tidig morgon till sen kväll och stå ut med att vakna runt halv fem av att huvudet snurrar av allt som borde gjorts och som bör göras och hur ska jag tackla det och hur ska jag vinkla det och hur ska jag lägga upp det och hinna skriva det och jag måste mejla honom och ringa henne och träffa honom och stämma av med henne och så där går det på tills en dryg vecka före jul då ljuset i tunneln börjar skönjas så smått.
Men man ska inte klaga. Man kunde heta Barack Obama och vara omvald president i USA.
Med allt han har att stå i skulle jag nog inte sova längre än till halv tre...

För övrigt tycker jag...
...att det var bra att Obama vann, och inte Mitt Romney.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar