söndag 12 februari 2012

Facit om svininfluensan

Svenska Dagbladets suveräna medicinreporter Inger Atterstam har inlett en granskning av svininfluensan och massvaccineringen.
Tidningen har bland annat tagit del av en massa mejl som skickats mellan myndigheterna, där det bland annat står att läsa att "läkarna måste förstå att massvaccineringen är mer affärer och politik än sjukvård."
Själv insåg jag tidigt att massvaccineringen var en av läkemedelsindustrin iscensatt masspsykos och varken jag, min fru eller våra barn vaccinerade oss.
För det fick vi en hel del spott och spe av vänner och bekanta, läkare, skolsköterskor med flera.
Med facit i hand visade det sig att svininfluensan var lindrigare än en vanlig säsongsinfluensa och att vaccinet gav allvarliga biverkningar i form av narkolepsi.
Tror ni att någon av alla som kallade mig och min fru för osolidariska bett om ursäkt eller gett oss cred för att vi faktiskt var rätt ute?
Nix.
Men skitsamma. Det viktiga är att vi inte var några flockdjur.
Att vi TÄNKTE SJÄLVA!

För övrigt tycker jag...
...att det är skamligt att nästan alla medier och journalister hjälpte läkemedelsindustrin och myndigheterna att skrämma sans och vett ur folk i samband med svininfluensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar